Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Paradoxul rutinei la baia publica

Posted by Domnul Bolog on 13/05/2009

Inspirat de dilema Domnului Screeach… va prezint azi unul dintre cele mai fantastice paradoxuri!

Te pisi, te caci, mainile tale trec prin toate zonele alea minunate, termini… si ce te gandesti tu?…”Ba! Hai sa ma spal si eu pe maini… ca asa e frumos… sa nu-mi miroasa mainile a pula/pizda/rahat! Te speli si fericit, cu zambetul pe buze si cu convingerea ca ai indepartat toti microbii te duci sa iti mangai prietena/prietenul sau sa mai imbuci ceva sau sa faci ce cacat faci tu!

Totul perfect adevarat, nu? Nu e nimic anormal in toata povestea? Sa reluam povestea acum ceva mai detaliat:

Intri in baia publica… nu conteaza locatia… poate sa fie pe motoare, intr-un restaurant de fitze, la Mall sau la Mec! Te taie cacarea sau iti explodeaza vezica de pisare… sau ambele… pana ai ajuns la nenorocita aia de baia ai transpirat tot! Intri fericit si fara sa te gandesti prea mult… te pisi sau te caci cu pofta, savurezi momentul… posibil ai si doua orgasme! Daca te-ai pisat si esti baiat… mana ta a tinut bine gogul transpirat… daca te-ai cacat sau in general daca esti fata… mana ta se va imbaia in microbii proprii si in mirosul tipic zonelor in cauza… cine stie… poate chiar iti scapa degetul si prin hartia igienca… intotdeauna e prea putina cand vine vorba de veceuri publice! Ca tot omul normal te vei spala pe maini? De ce? Esti nebun/nebuna? Vei atinge tu robinetele alea infecte pe care au pus mana toti de dinaintea ta care s-au cacat si s-au pisat? Normal… doar te speli pe maini… nu conteaza alti microbi… tot ii vei indeparta tu! Logic… aveti mare dreptate… dar robinetul cine il inchide dupa? Abia te-ai spalat,  microbii s-au dus…de pe mainile tale… dar pe robinete nu!

Ce preferi sa ramai cu microbii tai sau sa te alegi cu microbii tuturor celor dinaintea ta? Ce e mai bun: cacatul si pula/pizda ta sau aceleasi a altor 10.000 de oameni?Tu stii unde a fost pula/pizda si curul tau… dar oare stii unde au fost celelalte 10.000?

Eu unu nu ma spal… daca am noroc dau peste un servetel umed sau un Touch… mult mai igienc… dar asta sunt eu… voi ce faceti?

17 Responses to “Paradoxul rutinei la baia publica”

  1. Zuanna said

    Te-ai inspirat. Eu stiu de unde.😀
    Injura-ma daca gresesc… (si stiu clar ca nu gresesc)

    Ma intreb daca s-o mai prinde cineva.

  2. Domnul Bolog said

    stiu de cine zici.. dar nu are nici o legatura… am scris asta pentru ca am dezbatut subiectul cu Domnul Screeach azi… plus… cu cine ma compari tu… avem stiluri diferite… nu-s ca el!

  3. diez said

    conteaza la ce baie te duci..pentru ca unele au robineti cu senzor care te scapa de problema robinetilor “clasici” dar descoperi problema clantelor pline de microbii celor care nu s au spalat pe maini….dar Touch e solutia ideala…

  4. blume said

    eu o sa ma spal pe maini si o sa inchid robinetul cu mana infasurata in hartia igienica😀

  5. nenoroshanu said

    Cred ca te-ai inspirat dupa cafe Deko daca nu ma insel

  6. Domnul Bolog said

    nope… oricum Domnisoara Z se referea la Pitici Gratis… pana mea … avand in vedere subiectele pe care le abordez e si normal ca uneori sa semene cu ce au zi altii… zic eu!

  7. Pinky said

    Amice, microbii nu sunt ca in desene animate.. niste purici care tipa “food ’round the corner” si sar pe tine cand ai atingi.
    Pe langa asta, relatia “microbi -> afectiuni cronice ulterioare” nu e catusi de putin bijectiva.
    Si senzorii de miscare nu mai sunt doar in StarWars, you know?!🙂
    Pula mea, cand aberezi macar fa-o in cunostinta de cauza😛

  8. sometimeiwasachild said

    hmm…eu nu am mai vazut demult robinete ca cele la care te referi tu… Oricum,aici au o chestie pe care apesi si iti curge apa suficienta sa te speli pe maini,sau cum zice si pinky…cu senzori🙂 Acum,vorbesc si eu de ce vad,nu stiu in Romania cum o mai fi!Anyway,bv pt post!

  9. Domnul Bolog said

    @ pinky: asa… si? nu aberez… vorbesc serios…+ oamenii nu gandesc asa cum scrii tu… putini, zic eu, chiar stiu ce ai recitat tu cu atata talent… + chiar daca nu sar microbii pe tine… daca am fi sa ne luam dupa ce ai scris tu… atunci am putea sa lingem linistiti colacele de la veceu , nu? sau si mai frumos… ti-ai linge degetele dupa ce ai pus mana pe un robinet sau o clanta de baie publica?

  10. Domnul Bolog said

    @ Domnisoara Alexandra: claaar… la noi toate robinetele sunt cu senzori… si masinile merg singure si am vindecat cancerul… cu senzor poate avem in mall… si atat… altfel.. nu conteaza ca e cu buton sau robinet old-school tot si-au mai pus alti 10.000 mana pe ele!

  11. pudicitsia said

    pui frumos apa in olitza, mana pe laveta si speli robinetul, clantza de la usha, daca sunt mai multe usi le speli pe toate si dupa aia te speli pe maini.Olitza o lasi la usa sa cada prostii pe ganduri,ca de ce e acolo. Uite asa le rezolvi pe toate si cu folos, scapi si de microbi si mai faci si prostii sa gandeasca…ii bine sa ii iei cu chestii marunte😀

  12. Domnul Bolog said

    wow.. e o idee… dar cine ar face asta?

  13. Elena said

    Robinetul se poate inchide foarte simplu si cu dosul mainii. La fel se pot deschide usile. Cum sa nu te speli pe maini, ma???

  14. Domnul Bolog said

    iti poti da degetele peste cap?

  15. Elena said

    Majoritatea robinetelor sunt de genul celor care se ridica la deschidere si se lasa in jos la inchidere. Il poti inchide cu dosul mainii. Clanta se poate apasa la fel, cu dosul mainii. De tras o tragi cu un singur deget si daca nu merge inchisa tot asa, o lasi intre-deschisa. Da’ te speli pe maini, frate!

  16. Aurel said

    FAQ.Inchizi robinetul cu mana uda si te stergi cu hartie igienica.Apropo:cine sunt mai curati europenii carei-si imprastie cacatul pe floci sau orientalii care se spala la cur obligatoriu?

  17. Mike said

    man exista o solutzie clara si logica…chiar doua…1. nu inchizi robinetul…2. il inchizi cu hartie igienica….astea ar fi….acum..ma rog..ai si tu dreptate..doar nu o sa stau sa ma gandesc la ce fac dupa ce m-am cacat si vreau sa ma spal pe maini…oricum….dak ai rabdare astea-s metodele kre le potzi folosi..:D

    Cu Respect,
    Mike

Leave a Reply

 
