Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Cine vorbea…

Posted by Domnul Bolog on 20/05/2009

– Bolog!

– Ooo! Ce faci coa’?

– Bine… uite ma duc acas’… am sesiune… nu ca altii care freaca menta zilnic!

– O frec constructiv…!

– Ce faci acum? Iei metrou’?

– Nu ma! Scuze! Merg pe jos… pentru o statie nu dau caltoria asa ca prostu’! Merg pe motoare!

– A… ok… atunci ne mai vedem! Ciao!

-Ola!

Nici nu fac doi pasi si primesc un branci de la spate!

– Ce pizda matii vrei? ma intorc cu punul pregatit, dar n-apuc sa-l lansez ca ma ridica unu de guler:

– Am auzit bine! Ti-a zis “Bolog”… e nume unguresc… ce pula mea  cauti aici?… pleaca in tzara ta bozgore!

-Futu… nu termin injuratura si imi lansez pumnul in nasul lui! Pe cine faci tu bozgor cu accentul asta? Idiotule… si il mai lovesc o data cu piciorul ca sa nu se ridice la mine! Io n-am tzara? Cacatule! Ce esti tu ma? Cum iti zice?

-…

– Poftim? Nici nu pot sa-ti pronunt numele! Moldovean? A? Spune-mi ca de nu, iti injur tot neamul…

– Da! Sunt Moldovean si sunt mandru ca…

-Esti un idiot? Cine pula mea te crezi sa-mi spui mie bozgor… cand tu nici macar n-ai cetatenie romaneasca? Zi tradatorule!

– Nu-s tradator… sunt la studii, nu am fugit…

– Esti tradator idiotule al mandriei tale de modovean! Unde mai e mandria aia acum? A? Va tot bateti cu pumnul in piept ca sunteti independenti… ca va descurcati singuri… ce cauti TU aici? Studii… recunoaste boule! Zi-o! Zi, ca te lovesc din nou!

– Suntem independeti… in curand… spuse el incet!

-In curand pe dreacu! Nu e tzara… stai in banca ta… ca nu esti tu smecher sa incepi inca o revolutie aici! Daca esti asa curajos lupta pentru neamul tau…”independent”, nu mai face pe smecheru cu primul om cu nume unguresc doar ca sa cresti in ochii romanilor! Du-te si impresioneaza-i pe ai tai… la tine in tzara!

Ii mai dau un branci si plec!  Bozgor… doar eu am voie sa glumesc pe seama numelui meu… restu’ tineti atat minte… sunt roman, cu parinti romani, bunici, strabunici si tot asa multe generatii mai incolo! Doar prietenii apropiati pot sa glumeasca pe tema asta… restu acceptati sau taceti din gura!

3 Responses to “Cine vorbea…”

  1. Amuzant, domnule Bolog!

  2. Adelina said

    din brasov la satu mare
    se vorbeste doar maghiare
    nu-ntelege limba la romani
    numai limba de la gheata
    sa mi-o simti in fund o data
    sa nu poti sta jos 3 saptamani
    pam-pam

    nu fui io fu planeta moldova
    ce se potriveste asta cu postu tau
    =))
    da eu tot te iubesc nu-i bai:*

  3. padure-padure
    ce frumos canta cucele la tine
    eu spun cucelui sa tace
    el se duce-n alte lemne

Leave a Reply

 
