Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Glumeam… hihi!

Posted by Domnul Bolog on 24/05/2009

Sa ma pensionez… (imi permit un) lol! Slabe sanse… trecand peste faza relativ fatalista de pe pagina cu descrierea mea (Domnul Bolog)… eu mai am un scop cu blogul asta… unul mai narcisist: vreau sa arat ca nu trebuie sa fii vedeta sau sa fii pizda ca sa ajungi sus… oricare ar fi acel “sus”: Zelist, BlogRank sau cine mai stie ce forma de top! Vreau sa arat ca, eu, cu manutele astea doua si cu creierasul meu lichefiat de televizor si de cultura zilelor noastre pot sa atrag cititori si mici si mari cu ce am eu de zis!

Stiu… scriu comercial, subiectele mele sunt precum niste curve ordinare… futute/stiute de toata lumea, am tag-uri foarte “subtile” si fac link-exchange la greu: Sunt comercial! Da’ “comercial” in sensul acceptabil al cuvantului: inca n-am ajuns sa va prezint stirile din ziarele online sau sa fac descrieri de gadgeturi/cosmetice/ filme ! Nu cred ca o sa vedeti la mine poze cu cocalari sau pitipoance sau noile piese aparute pe youtube… doar asa ca sa creasca traficul!

Daca nu v-ati dat seama… eu scriu dupa tag-uri… eu raspund la intrebarile curiosilor de pe google… si cat timp oamenii vor avea intrebari sau curiozitati… fie ele cat de vulgare sau stupide eu voi avea motiv sa scriu!

Acum ca imi stiti secretul… si imi cunoasteti scopul nu mai ramane de facut decat un singur lucru… sa va decideti daca ma veti mai citi… sau nu!

P.S.: Renovarea a fost un esec total… n-am nici timpul nici rabdarea sa citesc, corectez si sa pun taguri la toate articolele… asa ca va rog ceva… de acum incolo daca mai vedeti o greseala in vreun articol… anuntati-ma(ca-s analfabet si lenes)! Multumesc anticipat!

5 Responses to “Glumeam… hihi!”

  1. Adelina said

    i hate red!!

  2. rottblume said

    asta fac si eu. tot dupa tag’uri
    nice to see you again

  3. Will do.

  4. aalleexx said

    ok :))

  5. shorty said

    Still reading.😉

Leave a Reply

 
