Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Vine ziua mea!

Posted by Domnul Bolog on 29/05/2009

Da ba… in sfarsit o sa pot intra si eu in Expirat… fac 21 de ani!

21 de ani… nimic impresionant… decat daca aflati ca Eu… Domnul Bolog… ma voi insura la varsta asta. Oare sunt destul de matur pentru un astfel de pas? Doar timpul imi va spune…

Revenind la subiect… pe 31 mai voi face 21 de ani… si pentru cei ce sunt interesati de o bere pe moca sunt invitati duminica pe motoare! Cum ma recunoasteti? Simplu… moaca mea o puteti vedea pe hai cinci… sau mai simplu: Cand ajungeti pe motoare cautati-ma: sunt inalt, slab, parul cret si….. (tobele turuie)… voi avea un tricou alb cu: I love (heart) DB ( Domnul Bolog ) – vezi Za Banners!

Smecher, nu? Asta e cadoul pe care mi-l fac mie insumi… cat de original pot fi, a?

p.s. : as aprecia totusi… daca vine cineva pe motoare sa ma contacteze mai intai pe blog… ca sa stiu cati bani o sa toc pe fundul vostru!

16 Responses to “Vine ziua mea!”

  1. shorty said

    Hai La Multi Ani! Sa fii sanatos!
    Si daca zici tu… Casa de piatra!

    PS Multumesc pentru sfaturi!
    Traiasca Domnu Bolog!

  2. adriana said

    la multi ani…ne vedem la ZBB dardindar: Ai telefon mobil?

  3. Ira said

    La multi ani:)

  4. Tanaku said

    Biiiine ma…nu te mai ruga atata de mine…vin sa-mi dai o bere….(asta ca sa nu te las singur)

  5. Adelina said

    bai nene, tocmai anunti ca dai bere moca si nu dai detalii??
    da aicişia si pentru astia din alte orase
    ai mail-u meu
    zi-le domnu geo mai bine sa stiu unde aterizez ce cum si unde
    pe motor n-o sa fiu dar cunosc 50% din motocisliti care vor sa bea moca deci te rezolv
    si nu te insura inca!
    nu m-ai cunoscut pe mine:))
    te pupa tata la multi ani
    dar tot astept mail:)))

  6. wishyoufly said

    🙂

  7. Alina said

    ok, ok, iti vedem moaca pe hi5 .. dar unde’ti gasim hi5ul?:-?

  8. Domnul Bolog said

    http://bologel19.hi5.com …he he…

  9. Domnul Bolog said

    nici un motor adelina… asa ii zice locului…”Motoare” si se afla pe acoperisul TNB-ului (Teatru National Bucuresti)

  10. Andi said

    baaa. radeai de vadim ca are haifaiv pe blog? :))) te-am prins :))) daca e sa bem o bere o bem. dar o dau eu de ziua ta. deal?

  11. Domnul Bolog said

    nu ma plang!

  12. Bai, la multi ani, la mai mare si la mai tare.
    Si un sfat din “batrani”…nu te insura asa repede.
    As veni sa-ti iau o bere da n-am cum ca-s cam departe.
    Numa bine.
    P.S. Ti-am trimis un mail acu cateva zile. L-ai primite ?

  13. Domnul Bolog said

    dap

  14. […] So bizzare * Ceostoy a ramas tot cu un La multi ani pentru tatal sau * Domnul Bulog spuen ca vine ziua lui * fLn ne spune despre legalizarea marijuanei * Lucia cu o intrebare ce se asteapta de la tine? * […]

  15. Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, lalalala(aici venea un catecel):))

  16. zamfirpop said

    La Mulţi Ani, cu sănătate şi cu … bani!

Leave a Reply

 
