Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Eu pot

Posted by Domnul Bolog on 01/06/2009

A aparut recent o reclama la pepsi cu sloganul “Eu pot”! Pe strazi am vazut tot felu de afise cu un lesinat cu fatza de justin tiberlache care ne spune el cum poate sa inscrie gol in orice poarta! Deodata… peste noapte… tara noastra s-a umplut de tot felu de talente capabile de orice! Tinerimea poate sa mute muntii… adultii pot sa-si pastreze locurile de munca si pot obtine mariri de salarii, batranii pot trai din pensii!  Pe aceeasi filiera am sa va enumar ce pot eu sa fac.

Eu pot:

1. Sa ma scobesc cu degetul mare de la picior in nas!

2. Sa ma pun in situatii penibile fara sa ma gandesc la imaginea mea!

3. Sa iau viata unui om, cu mainile goale, in trei feluri!

4. Sa fac cubul rubik in mai putin de cinci minute!

5. Sa-mi bag in nas pana la 2 centimetri de deget.

6. Sa par un bou imbecil in orice secunda… ma ajuta fatza!

7. Sa disimulez si sa mint pe oricine… fara ca macar sa trezesc vreo banuiala!

8. Sa fac three beat weave cu mainile la spate… cu poi-uri de foc (doar cunoscatorii inteleg)!

9. Sa ma basesc zgomotos si sa nu fiu prins!

10. Sa bag degetul in nas lui Radu

Tu ce poti (asta asa ca sa para mai mult a leapsa si nu a caterinca la o campanie inutila)?

13 Responses to “Eu pot”

  1. sincer: te apreciez! acum daca faci si o rubrica cu ce nu poti sa faci…chiar ca esti tare:)

  2. shorty said

    Eu pot sa port o conversatie cu cainele meu(pe care btw il cheama Kinky, dupa ce fumez un joint(bun,bun!)

  3. aalleexx said

    Eu pot sa dorm in fata profei de romana fara sa ma trezeasca!

  4. Eu said

    Eu pot să citesc bloguri ca al lui shorty fara sa vomit.

  5. […] Eu pot […]

  6. shorty said

    Eu cred…ca as putea sa imi mentin calmul si sa ma bucur ca sunt citita. Indiferent de situatie!

  7. Eu said

    Tu ai putea, dar cordaciu’ tău nu. Există o regulă simplă. Nu mă înjuri pe blog-ul meu că-ţi rup picioarele şi iei ban. Data viitoare mai finuţ gagico că pot să-ţi fac şi moţ în afară de a-ţi citi nulităţile.

  8. Diana said

    Eu pot sa fac pish din picioare fara sa ma stropesc😀

  9. Domnul Bolog said

    @ Diana…. NU CRED! As vrea sa vad asta😛 … pe bune!

  10. Diana said

    :)) chiar pot!

  11. Diana said

    Chiar pot!

  12. irina said

    Eu pot sa ma plictisesc toata ziua si sa nu ma satur😛

  13. de am fi cu totii asa de potenti precum vrem sa parem ar fi ceva😉

Leave a Reply

 
