Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Nu pot

Posted by Domnul Bolog on 02/06/2009

Din moment ce sunt o curva dupa atentie… si iubesc feed-back-urile… azi voi scrie despre ce nu pot sa fac! Am mai scris articole cu tema asta… deci nu va fi mare problema sa ma deschid in fatza vostra!

Nu pot!

1. Nu pot sa imi ling cotul… nici voi nu puteti! Bine… cica exista 1% din populatie care poate… da’ aia sunt niste ciudati si nu se pun!

2. Nu pot sa citesc mintile fetelor… desi de multe ori asa pare!

3. Nu pot sa gresesc in privinta oamenilor… am mereu dreptate…

4. Nu pot sa fac baloane din guma de mestecat…

5. Nu pot sa suport ceapa in mancare… e scarboasa… yuk!

6. Nu pot sa nu fiu misogin… e prea distractiv… femeile pun botul asa usor!

7. Nu pot sa vorbesc fara injuraturi… am incercat si am aflat cu stupoare ca vocabularul meu are niste lacune uriase!

8. Nu pot sa ma abtin: “Bagati-ma la blogroll”

9. Nu pot sa bag strambe despre mine… asa ca acest articol va fi inutil

10. Nu pot sa fac roata, spagatul sau sfoara!

Am uitat sa scriu in articolul Eu pot: ca stiu sa fac podul de sus…🙂

6 Responses to “Nu pot”

  1. Maria said

    de o mancare de ciuperci ce zici?

    sau orice cu ciuperci

    >:)

  2. WaTzaP said

    Nici eu nu halesc ceapa🙂, e cea mai scarboasa leguma de pe pamant. Ceapa, brocolli, conopida…fute-m-as in ele.

    Cat despre vocabular, asa e. Si eu..ma exprim injurand. Si des, patesc sa injur cu cine nu trebuie ( parintii prietenilor, etc ). Mama e imuna

  3. Domnul Bolog said

    @ Domnisoara M: m-ai prins… cat de bine ma cunosti… vei face pe restul domnisoarelor sa te invidieze😛

  4. Eu said

    Nasol că nu te poţi abţine🙂

  5. shorty said

    1. Nu pot sa trec peste cei care nu au loc de mine. Ar fi mai bine sa-i sar.
    2. Nu pot sa nu-i dau o camera in gura unuia care imi zice ca nu am voie sa filmez in locuri publice.
    3. Nu pot sa suport copiii idioti crescuti cu manele si “surprize stupize”.
    4. Nu pot sa nu iti citesc postarile pe blog, macar o data la 2 zile daca nu in fiecare zi😀
    5. Nu pot sa inghit politicienii si demagogia
    6. Nu pot sa nu sper la fericire(famile, copii si poate si un loc de munca mai bun)
    7. Nu pot sa fac copii(natural)
    8. Nu pot sa-mi schimb meseria
    9. Nu pot sa nu inot macar o data pe saptamana
    10. Nu pot sa nu rad macar o data pe zi.

  6. irina said

    Nu pot sa ragai.
    Nu pot sa fac cerculete cand fumez.
    Nu pot sa renunt la cola.😀

Leave a Reply

 
