Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Teleportarea

Posted by Domnul Bolog on 08/06/2009

Suna bine, nu? Cate am face daca am putea sa ne teleportam? Imaginati-va o lume libera de strazi supra-aglomerate, de autobuze arhi-incarcate si plina de grasi lenesi? Teleportarea este una dintre superputerile care au aparut datorita lenei interminabile a oamenilor! Ar putea fi si benefica… dar in esenta, avand in vedere natura oamenilor, ar fi distrugerea noastra ca specie!

In opinia mea oamenii sunt nascuti egali… contextul in care sunt nascuti, viata pe care o au, interesul pentru anumite domenii comparativ cu altele, anturajul si in final sitatia financiara creeaza diferente. In acelasi timp cred ca noi, oamenii avem deja capacitatea de zbor, teleportare, invizibilitate sau alte ineptii, DAR nu putem sa le utilizam inca! Suntem o specie tanara si inca nu ne cunoastem limitele… folosim doar 3?!? % din creier… restul cu ce se ocupa… de ce am fi capabili daca ne-am controla corpul pe deplin: restructurare celulara, consumul eficient al energiei, vindecarea bolilor si poate abilitati pe care acum le numim supranaturale!

Teoretic am fi capabili de orice… practic suntem inca niste copii… mai avem multe de invatat! Ce vad eu ca solutie la o planeta plina de grasi lenesi care se teleporteaza de pe canapea pana la mec sa-si cumpere un mecnughets este antrenarea acestui talent prin munca grea si nu dobandirea lui pe de-a moaca din nastere! Astfel teleportarea ar fi doar pentru elita societatii… pentru cei cu ambitie si cu un simt moral sanatos!

Chiar si asa teleportarea ar fi o chestie suspecta deoarece orice putoi ambitios care trece prin antrenamente si ajunge la un stadiu avansat de teleportare ar fi capabil sa se teleporteze intr-o banca si sa ciordeasca tot ce vede! De asemene teleportarea vazuta prin prizma zilelor noastre ar insemna decaderea economiei: industrii precum cele ale transportului public, turismului sau combustibilului ar falimenta! Securitatea oamenilor ar deveni nula iar terorismul ar lua o amploare mondiala!

Ce fel de teleportare? Aici e buba… nu stiu… cred ca varianta cea mai plauzibila pentru corpul uman ar fi ceva asemanator cu teleportarea lui NightCrawler din X Men! O teleportare limitata pe distante direct proportionale cu antrenamentul si energia pe care o are fiecare individ! Cum se intampla teleportarea la acel personaj? Din cate imi amintesc baiatu, cand se teleporta, trecea initial printr-o alta dimensiune, unde stationa o perioada imperceptibil de scurta ca apoi sa se teleporteze in locul dorit! La fel si in cazul nostru dimensiunea ar fi o rascruce a tuturor drumurilor(infinite la numar)… sau mai bine zis o scurtatura!

Am ales aceasta varianta deoarece varianta cu gaura de vierme e fizic imposibila datorita instabilitatii gaurilor si a atractiei gravitationale ce ar imprima-o asupra corpului uman!

Daca mai continui mult nici eu nu o sa mai inteleg ce scriu… scurtam povestea: Daca te-ai putea teleporta ce ai face? In articolul viitor!

One Response to “Teleportarea”

  1. Gârby said

    ok. teoria mea despre teleportare. Nu o sa ne putem teleporta ca nightcrawler sau de pe canapea in baie. Eu cred ca, teleportarea va fi conceputa pe baza idei, de statii. Adica pleci din statia x si iti alegi o destinatie unde sa te teleportezi, dar unde va trebui sa fie amplasat un dispozitiv de “primire”. atunci se rezolva problema cu banca, puscaria, violurile, cluburile etc.

Leave a Reply

 
