Nu uita sa ma bagi la blogroll…

(In curand)…Deznodamantul!

Posted by Domnul Bolog on 17/06/2009

Continuarea articolului In curand

Eu: “Cum te voi recunoaste?”

Domnul Bolog: “Ai sa vezi!”

<<Am sa vad ce… e plin de oameni… cum crede el ca il voi recunoaste… stau ca fraierul aici si il astept! E 19 fara 5! Trebuie sa apara in orice secunda…>>

“Nu te supara… e ocupat scaunul?”

<<Ridic privirea de la ceas! In fata mea nu era decat un pustan desirat, cu parul dezordonat>>

Eu: ” Nu, nu este… poti sa-l iei… mai sunt destule!

“Nu ai inteles… pot sa ma asez la masa cu tine?…Ma voi ridica atunci va veni acel cineva pe care astepti… am o idee:”

<<Poate fi el Domnul Bolog? Imposibil!>

“Vrei sa auzi ideea mea? Nu conteaza: Eu iti voi spune ceva despre tine… daca gresesc… voi cauta alt loc sa stau, daca nu gresesc ma voi aseza aici! Ei cum e?

Eu: “Fie! Daca vrei tu!”

<<Nici nu termin de zis propozitia si pustanul se aseaza la masa!”

“Esti pregatit? Te tii bine?”

<<Baga un zambet ce nu-mi poate inspira decat incredere si ma priveste direct in ochi numai pentru 3 secunde ca apoi sa zica>>

“Sunt puterile mele paranormale”…<<cu mainile la tample si ochii inchisi imi zice:>>”Aaaasteeeepti pe cinevaaa…”<< si deschide un ochi la mine si ma priveste parca in cautarea unei aprobari>>  

Eu:” Astea nu sunt puteri telepatice… e doar o banuiala… oricine putea sa banuiasca asta!”

“Ai dreptate!Dar tu astepti un baiat… intarzie? Nu… mai are doua minute… intalnirea e la 19… nu stii cum arata… dar in mod clar si sigur nu are cum sa fie persoana mea… nu ma incadrez profilului facut de tine pentru acea persoana…<< se opreste din turuit, ma priveste zambind si arunca un “banuiesc ” la final>>

Eu: “Tot nu ai puteri paranormale… desi pot spune ca sunt impresionat… ai vazut toate astea in comportamentul meu?”

<<Duce mainile la tample inchide ochii si spune:>> “Daaaa!”<<deschide ochii, zambeste, se uita la ceas…se ridica in picioare si spune: “Sper ca nu am intarziat!E 19 fara 20 de secunde… eu sunt Domnul Bolog”<< si intinde mana ca sa dea noroc cu mine, dar inainte ca eu sa-mi intind mana el si-o retrage pe a lui, se aseaza si ma intreba: “Cum te asteptai sa fiu? Ce profil mi-ai dat?” 

Eu: “Ma asteptam la ceva mai boem… si poate ceva mai evident… pana la urma trebuia sa te recunosc”

Domnul Bolog: “Am pantaloni portocalii… sunt boemi pantalonii mei… iar tricoul cu I love Domnul Bolog e la spalat… dar comportamentul meu nu a fost evident?”

Eu: “A fost, dar tot nu arati ca ce ma asteptam eu… e greu de explicat… ”

Domnul Bolog: “Inteleg… sa trecem la subiect… ce vroiai sa vorbesti cu mine?”

Eu: ” Te citesc de cand ai inceput sa scrii… si am observat cu mare bucurie ca de-a lungul perioadei ai evoluat… subiectele tale au avut un curs logic, stilul ti s-a imbunatatit… dar…”

Domnul Bolog: “Dar sunt pe moarte… am avut parte de apogeul meu, iar acum sunt in decadere… nu mai scriu atat de des… nici muzica nu mai postez… nici la comentarii nu mai raspund… iar faptul ca sunt in sesiune nu e o scuza… corect?”

Eu: “Exact… e parca nu te mai gandesti la blog, parca iti este scarba de el si cu siguranta dupa tentativa ta de ati renova blogul ai realizat ca jumatate din el nici macar nu te mai reprezinta!”

Domnul Bolog: “Sunt obosit… am ajuns deja la varsta la care lumea are asteptari de la mine… in mai putin de un an ma casatoresc, pregatirile imi ocupa timpul, sunt in sesiune iar minte mea vizeaza numai politologie si epistemologie, si in final este vara… iar eu vara nu pot exista… atunci apari tu! Tot sezonul rece hibernezi in mine… observi mut tot ceea ce fac si astepti linistit venirea vacantei… moment in care ma sfasii pe dinauntru, te zbati cu toata fiinta ta si in final, ca in fiecare an, negresit, preiei controlul!”

Eu: “E vremea mea si ma bucur ca accepti ce se intampla cu tine… vei renaste te asigur de asta… deja am inceput pregatirile pentru cand se va termina vacanta!”

Domnul Bolog:” Ma bucur ca am vorbit cu tine… sa ai grija tu de restul… am plecat” <<si inchide ochii>>

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Deschid ochii… sunt singur la masa… acum stiu ce trebuie sa fac… trebuie sa pregatesc foile pentru cand inspiratia mea va reveni… pentru cand Domnul Bolog va renaste…

THE END

P.S.: acestea fiind spuse… va invit pe http://domnubolog.blogspot.com/  unde momentan este in contructie si unde pentru perioada intregii veri voi posta numai articole vechi… practic ma mut si imi va lua o vara intreaga… ca de data asta cand se v-a termina mutatul sa nu mai am de muncit la nimic… sa nu mai am de corectat… sa am tagurile puse corect si in final sa ma reprezinte blogul!

Va propun sa continuati in a ma urmari chiar si pe perioada verii, caci unele articole vor fi modificate in ton cu noua mea personalitate!

Va multumesc pentru intelegere si sper ca nu va deranjeaza sa mutati blogroll-ul de pe wordpress pe blogspot! (Anuntati-ma de add pe pagina Blogroll)

2 Responses to “(In curand)…Deznodamantul!”

  1. Gârby said

    cat de dramatic e postul, pacat ca te muti pe blogger, era fain pe wordpress, mai profi.

  2. mosneagul said

    primul care pleaca de pe w pe b. cred. e mai intim pe blogspot. e mai dinamic wordpress. spor!

Leave a Reply

 
