Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Super Puteri

Posted by Domnul Bolog on 07/06/2009

Articolul a fost mutat aici!

8 Responses to “Super Puteri”

  1. rottblume said

    eu am superputeri
    pot sa fac sucul sa dispara, in special finlandia si stejarul

  2. shorty said

    Eu as vrea sa pot sa devin invizibila in anumite circumstante. ๐Ÿ™‚

  3. Diana said

    Teleportarea, astept sa vad ce ar insemna, bine o teleportare care nu presupune descompunerea corpului in mii de particule care sa nu se mai aranjeze la fel :))

  4. uite said

    pai teoretic ..sau practic?! omul isi foloseste intre 3% si 5% din capacitatea creierului..daca ne-am dezvolta mai mult..poate in subconstientul cognitiv,avem astfel de puteri dar nu le folosim pentru ca inca nu suntem capabili…si tocmai,din cauza tehnologiei ne-am obisnuit sa ne fie totul mai usor si asta ne-a facut mai prosti si mai putin dornici de a evolua.nu? ๐Ÿ˜€

  5. rlk said

    uita-te la serialul heroes. vezi acolo ce poate mintea omului

  6. Seby said

    pai eu imi doresc foarte mult sa zbor defapt as vrea toate puterile dar stiu ca nu se poate dar ma multumesc si cu atata ia si id meu de mess poate ma inveti mai multe ( GeNtAlMeNu_PeRfEcT ) mersi molt

  7. BaBu94 said

    Pai Desi Toate sunt Tentante NEmurirea Adik regenerare tesuturilor Prin asta se bazeaza nemurirea ! Dar si teleportatul ar fii binevenit ๐Ÿ™‚ Dak Am Putea Dezvolta 40% din creier aceste vise pot devezii realitate ! Dupa Cum stiti “Zborul” inseamna inversarea Ecuatiei Lu Einstein e=mc2 Adik Sfidarea gravitatiei asta nu poate fii posibila din cauza nucleului diun centru pamantului dak aceste ar functiona doar 99% Ne am putea ridica de la sol Dau la 90% Deja pamanatul este Distrus … Care vreti sa aflati mai multe sau intrebare dark_dem0n94 ! ๐Ÿ˜‰

  8. Mata said

    Pai si eu am super puteri.
    Pot sa fac banii sa dispara

Leave a comment