Nu uita sa ma bagi la blogroll…

Viciile mele…

Posted by Domnul Bolog on 25/09/2008

Sau mai bine zis, ce-mi place sa fac si fac, dar nu e bine sa fac!
Traiesc probabil un atac de personalitate (pe durata nedefinita), caci in ultimii ani, mai precis pubertatea, adolescenta, si cine stie cat de acum incolo nu ma mai recunosc…
Imi amintesc de un pusti care nu stia de tentatii, care ajungea mereu pana in ora 21 acasa si isi asculta parintii. Vremuri simple, fara complicatii. Ma gandeam ca asa voi fi intotdeauna!Oare eram fericit?
Zic ca nu ma mai recunosc, deoarece realizez ca n-am nici o identitate. Pe atunci eram: “baiatul cuminte si ascultator”, acum ce, sau mai bine zis, cine sunt?
Sunt sigur ca multi imi pot gasi multe calitati si defecte care sa ma caracterizeze, dar se pot insuma toate aceste atribute intr-o scurta descriere de 4-5 cuvinte ca “baiatul cuminte si ascultator”?
Lasand deoparte intrebarile existentialiste voi incerca, azi, o justificare a viciilor mele! De ce? Pentru ca, justificarea viciilor demonstreaza constientizarea lor ca activitati imorale, ilegale, periculoase si nu in ultimul rand placute!

Fumez… si ce? Mai toti fumeaza. Si daca nu o fac inseamna ca sunt o minoritate! Glumeam. Asa ar suna o scuza tipica, eu fumez pentru ca sunt dependent! Nu de nicotina, ci de placere! In plus, imi place gestul mainii, imi place cum arat cand fumez, imi place sa ma uit la formele ce apar din fumul de tigara, imi place culoarea si gustul tutunului! .

Beaupentru ca bautura ma transforma in cineva spontan, fara inhibitii, plin de energie si vesel! N-am carnet, nu-mi propun sa-mi iau masina prea curand, vanataile mi se vindeca repede si nu sunt genu de om agresiv sau sinucigas. De ce atunci bautura un viciu! Pentru ca sunt dependent de acea identitate care mi-o ofera bautura. Imi place sa fiu amnezic, imi place sa fiu mahmur, imi place toropeala dupa 2 pahare de tarie si sentimentul ca sunt in stare de orice (pacat cu functiile de vorbire si deplasare puternic avariate), imi place cum gandesc atunci si cum mi se pare lumea din jur! Beau deci exist, parerea mea!

Stau pe net! Da sunt dependent si da e un viciu! O stiti, dar nu vreti s-o recunoasteti!
Sa va explic de ce imi place… nu trebuie… o stiti si o traiti si voi!

Vicii? Mai sunt, dar cui ii pasa? Cu totii le avem, poate ale tale sunt mai importante sau sunt unice.
Sa renunt la ele? Inca nu, poate candva cand o sa-mi bata cancerul si atacul de cord la usa! Pana atunci sfatul meu pentru toti ceilalti: Apreciati-le (pe vicii) caci sunt singura voastra forma de libertate adevarata!

8 Responses to “Viciile mele…”

  1. Anonymous said

    si restu de vicii?…hai bologele fii corect!

  2. Anonymous said

    cand bei tu,ma…toata vara ai stat cu sucu in fatza!

  3. Domnul Bolog said

    restu nu se spun…se stiu:)

  4. Sara said

    Totul e bine si frumos pana la faza cu “singura forma de libertate adevarata”, adica eu cel putin am impresia ca e exact invers din moment ce esti dependent de un lucru…adica nu esti “liber de el” ci dimpotriva…

  5. Domnul Bolog said

    aici tine de perspectiva….din punctul de vedere al celor din exterior…sunt un alt tabagic bolnavicios si dependent, beat mai tot timpul si sedentar de nu mai pot sa ma ridic din canapea dupa telecomanda….din perspectiva mea sunt liber sa ma exprim asa cum vreau eu, sa arat cum cred eu si sa fac ce vreau eu…

  6. ILANA said

    eu sunt dependenta de somn, de guma de mestecat, de tratamentul pe care il fac de 10 (tratament pe naiba, ca nu imbunatateste, doar mentine..)
    Si astea sunt viciile care se pot spune 😀
    toti le au!

  7. Mahwoolee said

    you’re so messed up,boy

  8. Alina said

    si mie’mi place gustul mainii dupa ce fumez. credeam ca sunt singura.

Leave a comment